kedd

[#1] First Dance



.. Éppen egy nagyon érdekes könyv közepén tartottam amikor hirtelen csilingelt egyet a laptopom. Félredobtam a könyvet majd kihúztam az ágyam alól, és felnyitottam.
Niall Horan videó hívást kezdemény.
Elfogadja?
Igen                     Nem

- Sziaa! - integettem neki boldogan. Elmosolyodott.
- Szia Mary - intett vissza - Hogy telt a napod? - villantottam meg a mosolyát amitől azonnal elvörösödtem. Igen, beleszerettem Niallba. Már kiskorunk óta barátok vagyunk. Én ajánlottam neki az X Faktort meg hát nem érdekel, hogy sztár és a gyűlölködő rajongói sem. Csak az a kár, hogy amíg a tehetségkutatóban énekelgetett  elhanyagolt és még a haverjait sem mutatta be. De nekem így kerek a világom. Szerencsés vagyok, hogy Niall legjobb barátja lehetek.
 - Unalmasan! Egész nap itthon ültem és olvastam - emeltem fel a könyvet a kamerába majd vissza dobtam és el mosolyogtam - És neked? - fészkelődtem.
 - Jó volt. Figyu holnap van valami programod? - vakargatta meg hátul a nyakát. A szám azonnal arra a komoly gondolkozós állapotban volt és Niall pedig szélesen elmosolyodott.
 - Miért? - villantottam egy halvány mosolyt, majd közel néztem a kamerába. Ő nevetett.
 - Hát mert el akarlak hívni a Sentral Parki vásárra - mutogatott a kamerába mintha meg akarná nyomni az orromat. Olyan kis cuki. Visszaültem normális majd húztam a számat - Mi az?
 - Holnap táncom lesz, 4 órától késő estig - sóhajtottam - Nagyon sajnálom Nialler!
 - Semmi baj Mary. Majd máskor - mind a ketten megértő mosollyal végeztünk ezzel a témával. Ezek után unott csend következett majd Niall elmosolyodott. Ez a legédesebb mosoly amit valaha láttam!! Lesütöttem a szememet, sóhajtottam majd újra Niallt néztem.
 - Holnap délelőtt elmegyünk a parkba? - mosolyodtam el.
 - Persze! - csillant fel a szeme - és utána elviszlek ebédelni - vigyorgott.
 - Rendben! - mutattam a hüvelyk ujjammal egy okét - Hé! Az nem az a sapka amit tőlem kaptál karácsonyra? - nevettem el magam.
 - De! - nevetett ő is - Kedvencem! Főleg hogy tőled van - elpirultam. Plusz még a sármos mosolya. Awww!!
 - Óóóó - sóhajtottam egyet bájosan - édes vagy! - ő pedig csak mosolygott tovább. Pár másodpercig mélyen egymás szemébe nézve ültünk a kamera előtt amikor is anyu benyitott a szobámba:
 - Kicsim, valaki jött hozzád! - mosolygott rám kedvesen.
 - Rendben anya, egy pillanat! - gyorsan elkezdtem elköszönni azoktól akikkel chateltem.
 - Csókolom Mrs. Morgan! - kiabálta Niall az anyukámnak.
 - Szervusz Niall! - jött oda anyu a kamera elé és intett Niallnek és ki is ment.
 - Ki az? - kérdezősködött Niall.
 - Nem tudom - ciccentettem egyet - Na majd még beszélünk, szia! - küldtem neki egy légpuszit és elmosolyodott.
 - Szia - kacsintott rám majd kilétem és lehajtottam a laptopot.
Elraktam az ágyam alá és amikor felnéztem Shane kopogott a nyitott ajtómnál.
 - Shane!  felugrottam és a nyakába ugrottam, szorosan ölelve.
 - Mary! - nevetett - Mizujs kiscsaj? - kócolta össze a hajamat. Igen. Shane a leges legjobb haverom meg egy csapatban táncolunk és 2 éves koromban ismertem meg. A játszótéren. Folyton piszkáljuk egymást és olyan mintha már a testvérem lenne.
 - Semmi extra - öleltem meg újra - Veled? - néztem fel rá. Na ja magasabb nálam.
 - Semmise - sóhajtott - Hé! Akkor holnap érted jövök háromnegyed 4-re mert mire odaérünk 10 perc és 5 az öltözésre - mosolygott.
 - Okés - húztam széles vigyorra az ajkaimat.
 - Na de most megyek. Jó éjt - közelebb jött hozzám majd nyomott egy puszit a homlokomra - Akkor majd jövök - elindult és ép hogy csak a folyosón volt visszafordult és még egyszer jó éjt kívánt. Hátraléptem kettőt és az ágyamra dőltem.
 - Kicsim! Gyere! Kész a vacsora! - kiabált fel anya én pedig feltápászkodtam az ágyamból és lementem vacsorázni.

Úgy 1 órával később már pizsiben voltam és az ágyamban olvastam amikor kaptam egy SMS-t kb 22:08-kor. Betettem a könyvjelzőmet a könyvbe majd odanyúltam a párnám alá ahol a telefonom volt. Niall írt.

Remélem jól fogsz aludni. Holnap korán megyek érted. Jó éjt. J

Elmosolyodtam majd az éjjeli szekrényemre tettem a telefont és a könyvet. Lekapcsoltam a lámpát és magamra húztam a takarómat. Remélem tudok aludni. De hát végül is sikerült elaludni 5 perc múlva.



Lehet, hogy az 1. fejezetem rövid lett de azt is remélem hogy tetszik. 
Jól esne a látnék feliratkozókat és kommenteket.
A következők hosszabbak lesznek. I PROMISE!

*Nina xx

3 megjegyzés:

  1. aww*-* eddig nagyon tetszik, kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle :) tuti olvasni fogom ;)
    siess a 2.kal !:D xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Nagyon tetszik^^ Kérlek siess a folytatással:P ♥ xoxo

    VálaszTörlés
  3. Mikor lesz már új rész? meghalok ha nem folytatod! nagyon imádom!! <3

    VálaszTörlés